Symion, jouw interim partner!

Waarom een interimmer?

Omdat je soms extra expertise in je organisatie nodig hebt om een vraagstuk op te lossen;
Omdat je organisatie door een extra opdracht, ziekte of ontslag tijdelijk onderbezet is;
Omdat je organisatie een frisse impuls nodig heeft om verder te komen;
Omdat je mensen té druk zijn om extra taken op zich te nemen.

Deze lijst kan nog tien keer zo lang worden met goede redenen om een interimmer in te zetten.

Het woord interim komt vanuit het latijn ‘ad interim’ wat ‘in de tussentijd’ betekent. Dus simpel gesteld ‘koop’ je als bedrijf of organisatie tijdelijk vaardigheden in om een klus gedaan te krijgen.

Voordelen

Het voordeel van een interimmer is dat je juist dié specifieke kennis inkoopt die je op dat moment nodig hebt. Je houdt zelf de regie over de duur van deze extra ondersteuning.Zie de interimmer als een klapstoel, je plaats de stoel erbij als je het nodig hebt en klapt ‘m weer in als de taak is vervuld.

Symion kan jouw intermediair zijn voor de expertise die je op dit moment nodig hebt. Wij stemmen vakbekwaamheid af op de behoefte en wij realiseren de juiste persoonlijke match tussen jou als opdrachtgever en de interimmer van Symion. Wij gaan voor de perfecte match!

Expertise

Momenteel kunnen we interimmers met de volgende expertises op korte termijn voor je organisatie inzetten:

  • Commercieel management
  • Financieel controller
  • Functiewaardering
  • HR-management
  • ISO-certificering
  • IT-management
  • Projectmanagement
  • Strategisch ICT-beleidsontwikkeling
  • Verandermanagement
  • Verzuim (reductie)specialist

Kun je één van onze interimmers goed gebruiken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op om aanvullende informatie uit te wisselen.

Eef Spies 06-21214390, eef@symion.nl

 

Ben jij een interimmer en wil je in onze database opgenomen worden? Stuur dan een mail naar info@symion.nl met je CV. Dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op!