Linda Janssen
– Office manager / PAPI assessor –
Over Linda
“Als mensen goed functioneren, is een goed resultaat de uitkomst.”
Sinds november 2013 zorg ik voor de backoffice van Symion.
Ik ondersteun de leden en businesspartners. Ik ben het aanspreekpunt van Symion voor onze klanten en opdrachtgevers. Mijn werk is zeer divers, van het telefonisch contact met opdrachtgevers, het beheren van de agenda’s van onze leden, tot het organiseren van de bijeenkomsten en workshops. Ik zorg voor de uitnodigingen en ben betrokken bij het verwerken van scans en rapporten, waardoor ik ook persoonlijk contact met de cliënten heb. Ook het verwerken van offertes, opstellen en verwerken van enquêtes en overige correspondentie zorgen voor een zeer veelzijdige functie!
Sinds 2018 bezit ik de licentie voor Papi assessor. Ik nodig cliënten uit om de persoonlijkheidsvragenlijsten in te vullen en ik voer het eerste gesprek. We bespreken de uitkomsten en ik probeer door middel van het stellen van vragen een helder beeld te verkrijgen over de persoon. Hierna zal een van de leden vervolg geven aan het assessment.
Ik ben een mensen-mens en haal mijn voldoening uit tevreden mensen, in welke omstandigheid van hun leven dan ook. Vanuit mijn achtergrond als verzorgende en medisch secretaresse in de geestelijke gezondheidszorg heb ik met vele mensen vrij intens contact gehad. Deze ervaring gebruik ik tot op de dag van vandaag.
Bij cliënten die bij ons komen voor een coaching traject, probeer ik me in te leven in hoe we deze persoon kunnen begeleiden. Het kunnen kleine dingen zijn, waardoor deze persoon in een lastige tijd van zijn leven toch weer lichtpuntjes kan zien. Ik vind het fijn dat ik hier nauw samenwerk met de leden, waardoor ik betrokken ben bij het uitwerken van de rapporten en op deze manier kan zien hoe het de cliënt vergaat.
Wanneer ik zie dat de cliënt geholpen is met één van onze assessments en verder kan in zijn functie of een nieuwe weg inslaat die goed is voor hem of haar, haal ik daar zeker voldoening uit.
Achtergrond
Na 5 jaar werkzaam geweest te zijn als kraamverzorgende binnen de Thuiszorg en 9 jaar bij GGNet als medisch secretaresse, was ik in 2013 toe aan een nieuwe uitdaging.
De vaardigheden die ik in de zorg heb opgedaan kan ik gebruiken binnen mijn werk bij Symion. Met name de omgang met cliënten en partners is iets wat mij erg aanspreekt.
Ik ben me er meer dan ooit van bewust hoe belangrijk het is dat je de juiste mensen op de juiste plek hebt, want zo functioneren mens en team het beste! En daar draag ik graag mijn steentje aan bij!